Menu

מלוגו ״אחלה״ לפונט ״אחלה״

ב-2006 עיצבתי את הלוגו של המותג ״אחלה״ של שטראוס.
עבדתי אז  כמעצב במשרד של פיליפ בולקיה והזדמן לי הפרוייקט הזה. בבריף האסטרטגי היתה דרישה ללוגו אינטימי, חם  ועממי… (9 שנים לך תזכור), בכל מקרה, הלוגו שעיצבתי לאחר נסיונות רבים היה מבוסס על כתב ידי שבצעתי במשיכות מכחול שחורות ובסופו שיפרתי בפוטושופ. אח״כ התווסף הפלאח האדום ועלה הכוסברה (אבל זה כבר סיפור אחר). בכל מקרה, לא הייתי מתייחס למקרה אילולא , לא הייתי נתקל ביותם בצלאל לאחר כמה שנים והוא שואל אותי והוא מספר לי שהוא עובד על מיתוג מחודש של החומוס והוא צריך כתב יד אינפורמטיבי שיתמוך בלוגו. מיד הסכמתי ואמרתי : "אהה זה בגלל הלוגו שעיצבתי.." יותם בכלל לא ידע שהלוגו מבוסס על כתב ידי, כן זהו צירוף מקרים משמח, שהוביל לפונט אחלה, שהופיע ומופיע על האריזות ובכל פלטפורמות קידום המוצר.

פונט ״נוילנד״ שימושים שונים

 

כל פעם מפתיע לגלות פונטים שעיצבת בפרוייקטים שונים, אף פעם אין לדעת למה לצפות. הנה דוגמאות לשימושים שונים של הפונט – כפונט, מותג מוביל.
במיתוג פרוייקט בריאותי ממשלתי ״אפשרי בריא״ ובמיתוג של ״סיטון״ אפליקציית מצרכים.

"פקק-צבע״ ב״טיים אאוט״

 |

כתבת שער על פרוייקט ״פקק- צבע״  בטיים אאוט!

 "פקק צבע" – יצירת אמנות אורבנית בניצוחו של המעצב נוי ניימן, המוצגת במתחם בחודשים הקרובים, צובעת את המבנים והמדרכות בצומת הסואן שבין הרחובות הרקון-־שוהם־מנחם בגין ביריעות ובמדבקות וניל צבעוניות, הבולטות בעליזותן על רקע הבטון האפרורי; 

 

תערוכת מעצבים+10 במוזיאון חולון

 

 

השתתפות בתערוכה שבה אני מציג פונט מהעבר ופונט עכשווי. בחירת הטקסטים היא אינה מקרית היא באה לבחון האם הפונט משרת את הטקסט ומהם הייחסים בין הצורה לתוכן.
השתתפו בתערוכה מעצבים פלוס עשר במוזיאון העיצוב חולון מבקשת לבדוק מי הם המעצבים הישראליים שבגרו לפני כעשור והיום מהווים את אחת הקבוצות המשמעותיות במרחב המקומי.
תערוכה ראשונה זו, פותחת סדרה של תערוכות במוזיאון, שיתקיימו אחת לשנה כשהן מפנות את תשומת הלב, את הזרקור, אל המעצבים ולא אל המוצרים או החפצים אותם הם מציגים.

״מיתוג ערים״ מכרמיאל ועד באר-שבע

גלריה עיצוב המיתוג של ערי ישראל מכרמיאל עד באר שבע, מאילת עד צפת. בעקבות תל אביב, כל עיר מעצבת לה סמל חדש, טרנדי ודינמי, שגם אמור להיות ייחודי. כמה צבעים צריך בלוגו עירוני. כתבה בהשתתפותי בה אני מספר על התהליך הקריאטיבי והאסטרטגי ביצירת שפה חזותית חדשה וייחודית לעיר כרמיאל.